Strona sekrecik.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies.
login: hasło:
TWOJE ZAKUPY

Moje punkty


ZA KAŻDY DOKONANY ZAKUP W SKLEPIE OTRZYMUJESZ PUNKTY

W jaki sposób są przyznawane punkty za polecenie produktu?

·          Klient, który poleca produkt, musi być zalogowany, załóżmy, że jest to klient Jan . Wchodzi w szczegółowy opis produktu, który chce polecić, i klika w Poleć produkt znajomemu . Następnie klient wpisuje adres e-mail klienta, któremu chce produkt polecić, i klika w Wyślij .

·          Znajomy klienta otrzymuje e-maila z zaszyfrowanym linkiem do produktu. Klikając w niego, wchodzi do sklepu. W systemie sklepu zapisywane są dane klienta polecającego. Znajomy Jana kupuje produkt polecony (oczywiście może wcześniej bez przeszkód oglądać strony sklepu, jak i zakupić w jednym zamówieniu więcej produktów).

·          Po zaznaczeniu transakcji jako zapłaconej , klient Jan otrzymuje daną ilość punktów za polecenie tj. 5 punktów.

Jak przydzielane są punkty za recenzję?

·          Aby klient otrzymał punkty za recenzję produktu, musi być zalogowany. Klient wchodzi w szczegółowy opis produktu, którego chce zrecenzować i klika w Oceń produkt .

·          Po zatwierdzeniu recenzji , jest ona widoczna w sklepie, a autor otrzymuje za nią wcześniej określoną ilość punktów tj. 2 punkty.

Punkty za kwotę zamówienia

·          Punkty za zamówienie otrzymuje klient wcześniej zalogowany do sklepu.

·          Po dokonaniu zamówienia klient otrzyma punkty, gdy transakcja ma status zapłacona .

·          Ilość punktów przyznawanych klientowi zależna jest od wartości zakupu. Gdy klient Jan złoży zamówienie za 3 PLN otrzyma 3pkt., oznacza to, że za każde 100 PLN klienci otrzymują 100 pkt.

Sprawdzanie stanu konta przez użytkownika.

·          Klient może sprawdzić swój stan punktów po zalogowaniu się do sklepu i po kliknięciu Punkty w Moje konto .

Kiedy punkty są dopisywane dla klienta

·          Punkty są dopisywane każdemu klientowi dopiero po wpłynięciu środków pieniężnych z jego zamówienia na nasze konto bankowe czyli inaczej „po odebraniu i zapłaceniu za przesyłkę”.

Jak wykorzystać punkty

·          W dziale „zakupy za punkty” każdy klient może wymienić punkty na produkty zgodnie z ich wartością punktową. Przy wysyłce takiej paczki Klient ponosi jedynie koszt takiego produktu w wysokości 5 groszy za jeden produkt oraz ponosi koszty wysyłki, które wynoszą odpowiednio 15 zł przy wysyłce za pobraniem lub 10 zł przy wysyłce opłaconej kartą kredytową lub przelewem.

 

projekt i realizacja: ART Studio
oprogramowanie SOTE