Regulamin

 

§ 1. Właściciel sklepu

Właścicielem sklepu internetowego jest firma Internet-Group Tomasz Leśniak, z siedzibą przy ul. Bukowa 31, 76-206 Bierkowo, województwo pomorskie, NIP: 839-124-11-07, REGON: 771621587. Działalność gospodarcza została zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Słupska.

Każdy Użytkownik, w tym Klient, może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:

  1. Telefonicznie pod numerem: +48 53 55 33 500,

  2. Mailowo: zamowienia@sekrecik.pl,

  3. Korespondencyjnie na adres: Internet-Group, ul. Bukowa 31, 76-206 Bierkowo.

 

§ 2. Zamówienia

  1. Aby złożyć zamówienie, wystarczy przy interesującym Cię produkcie kliknąć „koszyk”.

  2. Korzystanie ze Sklepu internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań technicznych:

    • Przeglądarka Internet Explorer w wersji 9 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies,

    • Mozilla Firefox w wersji 3.8 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies,

    • Google Chrome w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies,

    • Safari w wersji 5.1 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies,

    • Minimalna rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli.

PAMIĘTAJ! MOŻESZ DOKONYWAĆ ZAKUPÓW BEZ LOGOWANIA.

 

§ 3. Minimalna wartość zamówienia

W naszym sklepie nie ma minimalnej wartości zamówienia – realizujemy każde zamówienie, niezależnie od jego wartości. Wszystkie ceny w sklepie www.sekrecik.pl zawierają podatki, cła oraz inne opłaty. Koszty dostawy są naliczane zgodnie z taryfami podanymi w regulaminie.

 

§ 4. Inne formy zamówienia oraz anulowanie zamówień

Możesz również składać zamówienia w następujący sposób:

  • E-mail: zamowienia@sekrecik.pl,

  • Telefonicznie lub SMS: 53 55 33 500.

Jeżeli chcesz anulować zamówienie, prosimy o przesłanie odpowiedniej dyspozycji e-mailem na adres: zamowienia@sekrecik.pl.

 

§ 5. Gratyfikacje dla klientów

  1. Wysyłki krajowe:

    • Przy zakupach powyżej 299 PLN – dostawa gratis,

    • Przy zakupach powyżej 349 PLN – dostawa gratis + upominek za 5 groszy z dostępnej listy upominków.

  2. Wysyłki zagraniczne:

    • Przy zakupach powyżej 349 PLN – upominek za 5 groszy z dostępnej listy,

    • Przy zakupach powyżej 449 PLN – dostawa gratis + upominek za 5 groszy z dostępnej listy upominków.

Uwaga: Rabaty i upusty nie łączą się.

 

§ 6. Płatności i formy dostawy

Zależnie od tego, którego dostawcę usług płatniczych Państwo wybiorą w procesie zamówienia, celem realizacji płatności przekazujemy zgromadzone w tym celu dane płatnicze do instytucji kredytowej obsługującej płatność i ewentualnie do wybranego przez nas lub przez Państwa dostawcy usług płatniczych.

Jest to firma:
PayPro Spółka Akcyjna
ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań
NIP: PL779-236-98-87



  1. Dostawa na adres zamieszkania: Przesyłka dostarczana jest przez Pocztę Polską. W przypadku opcji „za pobraniem” doręczyciel pobierze należność. Jeśli nie zastanie Cię w domu, pozostawi awizo do odbioru przesyłki w urzędzie pocztowym.

  2. Odbiór w punkcie: Zamówienia mogą być odbierane w Urzędzie Pocztowym lub Kiosku Ruch. Wybierz odpowiednią opcję w koszyku.

  3. Odbiór Osobisty na Poczcie (Poste Restante): Większa dyskrecja przed domownikami. Wybierz opcję Pocztex – Odbiór w punkcie (Poczta, Ruch).

  4. InPost – Paczkomaty: Odbierasz przesyłkę kiedy chcesz, 24/7 w ponad 1500 Paczkomatach na terenie Polski. Pełna dyskrecja.

  5. InPost Kurier: Przesyłka dostarczana jest przez Inpost. W przypadku opcji „za pobraniem” doręczyciel pobierze należność.

Ważne: W przypadku opcji Odbiór Osobisty na Poczcie oraz Odbiór w punkcie tj: Poczta, Żabka, Orlen, Paczkomat Inpost, podanie numeru telefonu komórkowego Adresata jest obowiązkowe.

Przekazywanie danych firmie kurierskiej
W celu realizacji zamówienia przekazujemy Państwa dane, takie jak: imię i nazwisko, adres doręczenia, adres e-mail i numer telefonu, wybranej firmie kurierskiej (np. Poczta Polska S.A., InPost Paczkomaty Sp. z o.o.). Dane te są niezbędne, aby firma kurierska mogła skutecznie doręczyć zamówienie oraz skontaktować się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki w celu awizowania lub uzgodnienia szczegółów dostawy. Przekazanie danych jest konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia i nie jest możliwe do zrezygnowania bez wpływu na dostawę zamówionych towarów. Państwa dane będą przetwarzane przez firmę kurierską wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji dostawy.

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących przetwarzania danych przez firmę kurierską, można się z nimi skontaktować listownie:

  • Poczta Polska S.A.
    ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa
    KRS: 0000334972
    NIP: 5250007313
    REGON: 010684960

  • InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
    ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków
    KRS: 0000418380
    NIP: 6793081395
    REGON: 122552587

Zapewniamy, że Państwa dane przekazywane firmom kurierskim są bezpieczne i przetwarzane wyłącznie w celu realizacji dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.



§ 7. Elektroniczne powiadomienia o przesyłce

  1. Każda przesyłka jest objęta bezpłatnym Awizo Elektronicznym. Powiadomienia o przesyłce otrzymasz SMS-em lub e-mailem.

  2. Powiadomienie dotyczy zarówno informacji o oczekującej przesyłce, jak i o jej doręczeniu.

 

§ 8. Formy płatności

  1. Płatność gotówką przy odbiorze,

  2. Płatność online za pośrednictwem platformy Przelewy24

  3. Płatność przelewem na konto:

    • PKO BP I/O SŁUPSK nr konta: 97 1020 4649 0000 7902 0055 5714,

    • Dla przelewów z zagranicy (konto w EUR): SWIFT: BPKOPLPW, IBAN: PL 60 1020 4649 0000 7302 0279 0681.

W tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia lub imię i nazwisko.

 

§ 9. Proces rejestracji i logowania do strony

Rejestracja

  1. Wejście na stronę główną – Użytkownik wchodzi na stronę sklepu internetowego i szuka opcji "Załóż konto" widocznej w górnym menu.

  2. Wypełnienie formularza rejestracyjnego – Po kliknięciu opcji rejestracji użytkownik zostaje przekierowany na stronę z formularzem, gdzie musi podać swoje dane, takie jak:

    • Imię i nazwisko

    • Adres e-mail

    • Hasło (najczęściej dwukrotne wprowadzenie w celu potwierdzenia)

    • Czasami opcjonalnie można podać adres do wysyłki, numer telefonu lub inne informacje.

  3. Akceptacja regulaminu – Użytkownik musi zaznaczyć pole akceptacji regulaminu sklepu oraz polityki prywatności. W niektórych przypadkach konieczna może być także zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

  4. Weryfikacja konta – Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” użytkownik otrzymuje e-mail z linkiem do weryfikacji konta. Po kliknięciu w link konto zostaje aktywowane.

  5. Rejestracja zakończona – Po aktywacji konta użytkownik może się zalogować do swojego profilu i korzystać z pełni funkcjonalności sklepu.

Logowanie

  1. Przejście do sekcji logowania – Użytkownik, który posiada już konto, przechodzi do strony logowania, oznaczonej jako „Moje konto” i wybiera opcję ,,Zaloguj się”.

  2. Podanie danych logowania – Na stronie logowania użytkownik wprowadza swój adres e-mail oraz hasło, które zostało ustalone podczas rejestracji.

  3. Logowanie się do konta – Po poprawnym podaniu danych logowania, użytkownik klika przycisk „Zaloguj się” i zostaje przekierowany do swojego panelu użytkownika, gdzie może zarządzać swoimi danymi, przeglądać historię zamówień, śledzić przesyłki itp.

  4. Opcja odzyskiwania hasła – W przypadku zapomnienia hasła, użytkownik ma możliwość kliknięcia w link „Nie pamiętasz hasła?”, po czym zostaje poproszony o podanie swojego adresu e-mail, na który zostanie wysłany link do resetowania hasła.

  5. Konto możesz w każdej chwili usunąć używając przycisku ,,Usuń konto” na głównej stronie.



Po przyjęciu zamówienia otrzymasz prośbę o potwierdzenie e-mailem. Zamówienia opłacone przelewem nie wymagają późniejszego potwierdzenia.

 

§ 10. Czas trwania oferty

Oferta (informacja o cenie) w naszym sklepie jest wiążąca do czasu realizacji zamówienia lub jego anulowania.

 

§ 11. Czas i koszty dostawy

Czas dostawy wynosi maksymalnie:

  • 24 godziny na realizację wysyłki,

  • 24 godziny na dostawę przez przewoźnika (Poczta Polska, InPost).

  1. Polska:

    • InPost – Paczkomaty: 15 zł,

    • InPost – dostawa na adres: 16 zł (przelew), 19 zł (pobranie),

    • Pocztex – dostawa na adres: 16 zł (przelew), 19 zł (pobranie),

    • Pocztex – odbiór w punkcie: 16 zł (przelew), 19 zł (pobranie).

  2. Zagranica: Poczta Polska – 45 zł.

 

§ 12. Kraje dostawy

Nasze towary dostarczamy do 28 krajów: Polska, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy, Wielka Brytania.

§ 13. Dyskrecja

Wszystkie przesyłki pakowane są dyskretnie w karton oraz foliopaki. Na przesyłce jako nadawca widnieje Internet-Group Tomasz Leśniak, ul. Bukowa 31, 76-206 Bierkowo.

 

§ 14. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 100 dni bez podania przyczyny. W celu odstąpienia poinformuj nas: Internet-Group Tomasz Leśniak, ul. Bukowa 31, 76-206 Bierkowo, tel. 53 55 33 500, e-mail: biuro@sekrecik.pl.

  2. Zwrotu płatności dokonamy w ciągu 14 dni. Ponosimy koszty zwrotu rzeczy.

Prawo do odstąpienia jest wyłączone w przypadku produktów zapieczętowanych z przyczyn higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte.

  1. Zwrotu towaru możesz dokonać poprzez stronę https://www.pocztex.pl/ezwroty/, wpisując nazwę sklepu „SEKRECIK”. Po zaakceptowaniu przez nas zgłoszenia, otrzymasz e-mail z etykietą zwrotu do wydrukowania.

 

§ 15. Rozstrzyganie sporów

Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Pozasądowe rozstrzyganie sporów

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia, mogą również skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, takich jak mediacja czy arbitraż.

 

§ 16. Reklamacje

  1. Reklamację mogą Państwo złożyć na dwa sposoby:

    • Pisemnie: na adres: Internet-Group Tomasz Leśniak, ul. Bukowa 31, 76-206 Bierkowo.

    • E-mailowo: na adres: biuro@sekrecik.pl.

    W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu, numeru zamówienia, opisu wady, daty jej wykrycia oraz Państwa żądania (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub zwrot).

    Jak szybko rozpatrujemy reklamacje?

    Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeżeli nie odpowiemy w tym czasie, oznacza to, że reklamacja została uznana.

    Koszty związane z reklamacją

    Jeżeli reklamacja zostanie uznana, pokryjemy wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą produktu, w tym koszty dostawy. Państwo nie ponoszą żadnych kosztów związanych z wysyłką reklamowanego produktu do nas.

    Odstąpienie od umowy w przypadku istotnych wad

    Jeżeli produkt ma istotną wadę, która nie może zostać naprawiona ani wymieniona na nowy, mają Państwo prawo odstąpić od umowy. W takim przypadku zwrócimy Państwu wszystkie płatności, w tym koszty dostawy, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego produktu.

    Informacja o Państwa prawach

    Dokładamy wszelkich starań, aby informować Państwa o przysługujących prawach w sposób jasny i zrozumiały. Informacje o rękojmi, gwarancji i procedurach reklamacyjnych znajdą Państwo w naszym regulaminie oraz na stronie sklepu.

 

§ 17. Odpowiedzialność właściciela

  1. Właściciel sklepu zobowiązuje się do należytego wykonania usług sprzedaży i dostawy zgodnie z przepisami prawa.

  2. W przypadku stwierdzenia wad towaru, Klient ma prawo do reklamacji, naprawy, wymiany lub zwrotu zapłaconej kwoty.

Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania produktów.

 

§ 18. Profilowanie

Informujemy, że nie stosujemy profilowania ani zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Wszystkie decyzje podejmowane są przez człowieka.

 

§ 19. Skutki odstąpienia od umowy

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

  2. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W żadnym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  3. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Internet-Group Tomasz Leśniak, ul. Bukowa 31, 76-206 Bierkowo. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


Wzór formularza odstąpienia od umowy:

Miejscowość, data:
..........................................................
Imię i nazwisko, adres, telefon:
..........................................................
..........................................................
Internet-Group Tomasz Leśniak
ul. Bukowa 31
76-206 Bierkowo

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość:

Ja, ......................................, niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów:
..........................................................
..........................................................
Potwierdzam, że zwracam produkty zgodne z Ustawą z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
Umowa dotyczy zamówienia nr: ..........................................................
Data odbioru towaru: ..........................................................
Numer konta bankowego (na który nastąpi zwrot płatności):
..........................................................


Ważne: Produkty na tej stronie nie są lekami, nie zapobiegają chorobom ani ich nie leczą. Stosowanie produktów powinno odbywać się zgodnie z instrukcjami producenta.


Życzymy udanych zakupów i miłego dnia!
Zespół Sekrecik.pl